Thursday, August 28, 2014

to the very last possible moment...


 the last test ride for #80.

泣いても笑ってもチーム80番、最後のテストライド。




 just checking.

点検中。
 


 made it to the top! and they said they can feel the motor.

頂上の茶屋まで難なく到着。とうとう、良いエンジンという手ごたえがあったらしい。
 



suddenly the indian running in front of us made a huge noise and then primary chain came off. if it was a primary chain, then it's no problem. it happens. shinya even smiles :)

前を走るインディアンから突然ガシャガシャガシャーとものすっごい音がして、パラリと長細いものが落ちた。心臓が止まりそうだった。プライマリー・チェーンだった。遠くに見えるのは音には驚いて止まったけどチェーンが落ちたのが見えなかったN美氏。しかし、なんだあ、チェーンかあ、と笑顔な木村氏。ええ?そういう感じ?なら安心した。もう、ちょっとやそっとのことじゃ驚かない体質に。

 "hey niimie! you dorpped something!!"

「ちょっとちょっとーN美くん、落し物ですよ!」

nothing was wrong with the motor, so it's all good. glad that it didn't happen during the race.

エンジンに異常なし、よって、問題なし!これもレース中じゃなくて良かった。

 fixed it and made it stronger.

修理して強化。

 back from another test ride. and it's officially done!

もう一回テストライドして戻って来た。いよいよゴーサインが出た!
 
choosing tools to bring. looks like we really are heading to daytona beach :D

持っていくツール選び。いよいよ出発が現実的になってまいりました!

 
stu2011.blogspot.com

No comments: